ریسک اپلای کردن همزمان همه اعضای خانواده
ارسال شده: پنجشنبه مارس 04, 2021 12:35 pm
توسط Najva
سلام دوستان من برای فال ۲۰۲۱ پذیرش گرفتم سوالم اینکه تنها اقدام کنم یا همراه با همسر و فرزندانم کدوم ریسک ویزاش پایینتره؟
چون شنیدم اگر باهم اقدام کنیم ریحکت میشیم البته رزومه و سابقه کار و تمکن خوبی داریم
Re: ریسک اپلای کردن همزمان همه اعضای خانواده
ارسال شده: پنجشنبه مارس 04, 2021 4:35 pm
توسط Shayan
این صحبت کاملا اشتباهه...
ریجکتی یا پاسی ربطی به این موضوع نداره صرفا
یک مجموعه عوامل سنجیده خواهد شد
Re: ریسک اپلای کردن همزمان همه اعضای خانواده
ارسال شده: پنجشنبه مارس 04, 2021 8:14 pm
توسط Najva
ممنون از پاسختون
پس به نظرتون باهم اقدام کنیم بهتره چون من اصلا نمیخوام تنها برم یعنی بچه هام کوچک هستن نمیتونم بدون اونها برم
Re: ریسک اپلای کردن همزمان همه اعضای خانواده
ارسال شده: جمعه مارس 05, 2021 3:46 pm
توسط SARA
در حال حاضر اداره مهاجرت متوجه این قضیه شده که یه دلیل اینکه کسایی که تنها اقدام به درخواست ویزا می کنند خانوادشون رو به عنوان تای معرفی می کنند. پس به این خاطر خیلی نمیشه روی این تای تاکید می کنم درحال حاضر حساب کرد
Re: ریسک اپلای کردن همزمان همه اعضای خانواده
ارسال شده: چهارشنبه ژانویه 18, 2023 1:59 am
توسط jafarrezazadeh999
من بنظرم اگر ادم با یک موسسه مهاجرتی خوب کار کنه هیچ وقت دچار مشکل تو روند مهاجرتش نمیشه
https://www.estahbanaty.org/