چه مقدار تای کافی است؟
ارسال شده: یکشنبه می 16, 2021 8:34 pm
سلام دوستان.
من سلف فاند برای ارشد پذیرش دارم. کمی دیگه میخوام برای ویزا سابمیت کنم. در مورد تمکن حدودا ۳۰۰ م حساب خودم ۳ ماهه و ۳۰۰ م حساب ساپورترم ۱ روزه میخوام بگیرم. اما سوالی که دارم در خصوص تای هست در قسمت مسکن. من برای خودم یک خونه دارم که اونو قرار میدم.
از طرف ساپورترم هم ۲ تا خونه هست منتها شک دارم که یکی ش رو قرار بدم یا هر دو رو؟ چون شنیدم میگن خیلی هم نباید شلوغ کرد و چیزای زیادی قرار داد ...
ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید.
من سلف فاند برای ارشد پذیرش دارم. کمی دیگه میخوام برای ویزا سابمیت کنم. در مورد تمکن حدودا ۳۰۰ م حساب خودم ۳ ماهه و ۳۰۰ م حساب ساپورترم ۱ روزه میخوام بگیرم. اما سوالی که دارم در خصوص تای هست در قسمت مسکن. من برای خودم یک خونه دارم که اونو قرار میدم.
از طرف ساپورترم هم ۲ تا خونه هست منتها شک دارم که یکی ش رو قرار بدم یا هر دو رو؟ چون شنیدم میگن خیلی هم نباید شلوغ کرد و چیزای زیادی قرار داد ...
ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید.